L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Svett-Junkie som man är! / ökat i vikter!

Kategori: Allmänt

Emma skrev: Pepp åt dig :) Måste bara TACKA för att du skrivit
om gröt med banan så många gånger, jag har alltid varit en gröthatare,
men så råkade jag ha just havregrynsgröt & banan hemma, sagt & gjort,
mosa ner & smaka... det var ju SKITGOTT!  Nu består mina frukostar av
gröt & ägg istället för yoghurt & 2 mackor!   TACK :D

VAD VAR DET JAG SA ?!?!? PROVA NI ANDRA OCKSÅ!! Eller riv ett äpple ovanpå!
 Mums!=) Fan så härligt att se att ännu en människa har styrt om frukostarna.
 Sätt det som en vana & vet du vad? Sen är steg 2 lunchen .. Ett steg i taget ;D GREAT!




Dagens pass: Löpning med Carin ca 25 min nonstop! Sedan bröst
Ökat i vikter på 2 övningar. FINALLY!! Har stått still där men nu efter att jag haft
några veckor med annat upplägg 3 set med 12 reps på varje & sen gått tillbaka
till mitt gamla 3 set 12,10,6-8 reps så märkte jag skillnad. SKÖNT!

Gick tillbaka till Löpbandet, Sprang interwaller järnet 10 min. Fick igång svettningen
igen då jag är en svett-junkie, får en kick av att svettas & tar i mer på styrken då.
Körde trapz. Ökat vikter på första övningen med 5 kg / sida = 10 kg=)

Ökat en hel del alltså = måste va endsa positiva med denna viktuppgång?

Körde lite dips med Söta Frida också! även om överkroppen var slut så mest på skojj.
Bra att få öva såna också! =)Tungt hursomhelst!

Nu sitter jag här. Har legat & vridit mig i sängen i 2 H , helt omöjligt att somna.
Har spring i benen. Vad är detta? Vart kommer energin ifrån? Hmm.. Tränar kanske för
nära inpå det jag går & sover. Kan inte varva ner. Varit såhär ett bra tag nu.

John Blund Where are you??? Fan man kommer väl reta gallfeber på Martin då man
Vrider & vänder sig såhär. Torr i halsen är jag också..

Imorgon får jag mitt hemliga lilla paket ni ska få se imorgon ; )
Malin krya på dig!
            

Kommentarer


Kommentera inlägget här: