L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Adrenalin, sömnlös, duracell?, kommer dö!

Kategori: Allmänt

     

Men herregud jag kan inte sova. Ögonen svider men jag kan inte sova?!?!
Vad är detta? Jag har på riktigt funderat på att skippa träningen har onti halsen när jag sväljer som brännande känsla. & nej det är ingen förkylning utan jag har hållt på att harkla mig hela tiden så det bränns nu. Har ställt in med Niklas 2 ggr nu så tänker INTE VARA ETT FETTO & STÄLLA IN IGEN!!!

Så domedagen är här. Löpning med Niklas. Men jag lyckades förhandla med honom, 30 min löpning. (som att jag ens kommer orka det???) & 30 min rygg! =) Fan den där kursen i kommunikation kanske inte var helt fel ändå.

Frukost: Havregrynsgröt + mosad banan
Mellis: KESO + morötter
Lunch: Stekt kckling + parboiled + wokade grönsaker
Mellis 2: Kvarg + bär + 30 g skinka
Middag: Stekt kyckling + parboiled+wokade grönsaker
Träning Löpning 30 min + Rygg 30 min
Kosttillskott: Amonisyror Efter löpningen före styrken + Proteinshake efter träningen
           

Taack Carin för att du ringer & bokar in träningarna när jag har en latperiod!! Puss på dig!

Fan att man inte är kaffedrickare så man fick i sig lite koffein iaf? Ska jag sova eller vila innan träningen klockan 20:00 eller hålla gång och gå på hypervarv & adrenalin? Ååh jag velar.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej kexet!! Hur är det med dig? Ser ut att vara bra i alla fall!!:) själv så har man fullt upp i det nya huset, men jag vill se ditt vackra ansikte i Piteå snart...okej?!! :)

    2011-04-14 | 10:40:00
    Bloggadress: http://elinaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: