L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Smygtitt på bilder + tillskott+ mat!

Kategori: Allmänt

                                       

                                               Jocke är du nöjd nu !??!

Hehe miniatyrer av före bilderna vi tog idag. oretuscherade. Efter bilderna kommer med jämna mellanrum med någon månads mellanrum. Så nu är det bara ligga i. Wihoo.

 Glömd eju säga att jag beställde också Taurin. Ett kosttillskott som man brukar ge till hästar också inom travsporten för att dom ska orka prestera mer. Finns också att köpa på gymgrossisten.com. Spännande !

                                          
                                                       Taurin 249 :-

Gjorde dessutom lite mat inför veckan. Köttwok gjort på älgkött !! =) Blev dock äggnudlar i den vilket man kanske hade kunnat skippa men jag får tänka på att vi är två stycken med delade tycken så liite oegoistisk måste man vara ibland! Så får helt enkelt försöka ta bort lite nudlar emellanåt.


Ska göra ngn kycklingmix också :)..
i woken har jag bland annat: Findus Wok original, vattenkastanjer, babmuskott, champinjoner, vitlök, lök, räkor, älgkött, soya, balsamvinäger & mkt mer!

En lite mindre bra lunch dock. 1/2 kesella med bär , mjölk, 2 råa ägg kläcktes ner också.


Men gott som FAN var det !! =) Upp oimorgon klockan 6 för morgoncardio då. Right?!

Kommentarer

  • clara säger:

    haha nemen saaraa :S själv älskar jag grodor! :D jag tycker de är jätte söta och slemmiga å roliga ;) de är inget att vara rädd för, de är heelt ofarliga!



    Ormen var liite creepy men jag vägrade gå runt han så va tvungen att ta en pinne :D hahaha.. du e söt du ;)

    2011-04-18 | 09:25:35
    Bloggadress: http://clarawiktorsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: