L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

OM MAN ALLTID GÖR SOM MAN ALLTID GJORT!

Kategori: Allmänt

                                                 

WIHOOOOOOO!!! äntligen ska jag få åka på mitt älskade gym & pusha mig själv lite! Få svettas & tro jag ska dö med Carin! Så nu ska vi två Beda & Rut köra Interwaller kort intensivt pass på nästintill maximal kraft löpning 2 min i stöten sen 2 min vila eller 1,5 så länge man pallar. Sen köra Bröst + Trapz ! =)

Har på hög musik här hemma nu & shakar loss & visualiserar hur träningen ska gå till. Har märkt att jag håller bättre tempo på träningen när jag gör så. Går igenom allt i förväg. Blir mer fokuserad.

               NU KÖR VI !!!! ; ) PÅ MED BRA MUSIK & SHAKA LOSS ! 
Kolla på bilder på kroppar ni vill ha & visualisera. (hälsosamma kroppar ska ni kolla på inte nå anorektiska fall alla tjejer?., Okey? Muskler it is !!! )  


Om vi alltid gör det vi alltid gjort, kan vi förvänta oss att få det vi alltid fått.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: