L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Mitt andra hem !

Kategori: Allmänt

Hemma från fjällen & jag har bestämt mig. Det blir INTE fjällen under påsk för min del. Man gör ju inget annat än håller på att äta där borta? Jag kommmer vara hemma & ha träningsläger ist då jag är ledig några extra dagar då så gäller det att ta vara på tillfället. Jag brukar må bra av att få åka dit & hämta andan men har märkt att mitt andra fjällen är numer gymmet det är där jag kan andas ut. Det är där jag får lugn & ro.

Kom hem packade upp snabbt, städade & skurade lite sen har jag stoppat lite i magen & nu sitter jag & hoppas Linda kan följa me dpå gymmet vid 18 för ett konditionspass !=) Jag måste försöka lunka bort min träningsvärk tills imorgon då min konditionsvecka ska börja som aldrig blev av förra veckan.

så nu sätter jag på bra musik, dansar runt i vanlig ordning!


Kommentarer

  • Jey säger:

    Home is where your heart is =) Och det krävs mycket hjärta för att ha kämpat som du har gjort. Jag lyfter på hatten och fortsätter följa din väg.

    2011-04-10 | 22:53:35
    Bloggadress: http://www.zerotohero.se

Kommentera inlägget här: