L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

MEN JAG HAR JÄVLAR ANAMMA!

Kategori: Allmänt

                     

Jag må ha en jävligt sne & trasig näsa
Jag kanske inte alltid är så snygg osminkad- Snarare aldrig enligt mig
Jag har troligtvis den sämsta hyn en kvinna kunde födas med (tack pappa)
Jag har aldrig varit ngn slank brud

MEN jag har jävlar anamma. & det har jag just nu. Nu blir det ryggpass med Niklas!

So long!
                 
Vettefan vad jag gör med ena sidan, helt snett.Men hey, jag är nybörjare . & fet. Okey?=)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Säg inte att du är fet fina Sara!!

    Jag skulle behövt få en dos av ditt jävlar anamma...fan vad knäckt jag blev av att försöka springa

    2011-04-19 | 19:48:29
  • Anonym säger:

    Du får aldrig säga att du är fet!! Aldrig, för det är du INTE! DU ÄR GRYM!!!!!! Ge allt!! Du är bäst!!!

    2011-04-19 | 21:25:31
    Bloggadress: http://elinaisaksson.blogg.se/
  • Clara säger:

    du har himla snygga muskler nu tycker jag! Å NEJ SÄG INTE ATT DU E FET?! HALLÅ TÄNK EFTER VAD FAN DU HAR FÖR STORLEK PÅ KLÄDERNA, JAG HAR 40/42 Å VA FAN HAR DU? 36? 25 om det fanns ser jag. HEHEHE ;) så säg aldrig mer att du e fet för då måste du vakna upp nu isf och inse hur långt du kommit, ställ dig framför spegeln och titta. SE. INTE BARA TITTA UTAN SEEEEEE VAD DU GJORT! DE VAD DU ÅSTADKOMMIT!!! Du peppar till å med mig att börja röra mig mer.

    2011-04-19 | 23:34:59
  • frida säger:

    clara slog verkligen huvudet på spiken dära så jag tänker inte ens försöka skriva det lika klockrent som hon gjorde det!

    2011-04-19 | 23:36:38
    Bloggadress: http://friduslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: