L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Jaha... Dessa jävla baciller !!

Kategori: Allmänt

Yepp.... då var man sjuk igen. WOHOOOO!


                  Nu är det rejält också. Vägrade vila igår men idag måste jag erkänna mig besegrad! Blir att vila idag & troligtsvis lördagen också. Så får jag hålla tummarna att jag är frisk nog att köra på lördag & söndag. Dock något positivt var ju att jag var så slut igår så jag sov ganska mkt inatt. vaknade bara som jag minns 2 ggr inatt.


Så vad ska man göra med så mycket dötid idag då?
hatar att ha ledig tid. Går hemma , kryper efter
väggarna & man vill bara äta ju. Tur att jag inte har
något onyttigt hemma. Får väl städa garderoben eller
något. Såg att Ramona gjorde det så fick ngn pepp där.        
Började dagen med 1/2 Lätt Kesella & bär i micron             
                                                                        
                                                                           Fullt med bulla i lunchrummet
                                                                         så i ren protest ska jag åka HEM
                                                                         på lunchen för att undvika bullan..

Jag skulle verkligen behöva ta ett varmt bad, plocka & färga ögonbrynen, brun-utan-sola mig, måla naglarna. Men vet ni vad? Jag har inte orken. Hålle rpå att somna på jobbet. Måste vara fruktansvärt roligt att vara tsm med mig just nu för Martin. Ser typ ut som ett äckel & mest ofräsch på jorden. & jag bryr mig inte för stunden..Kul. Tur att jag har en pojkvän som glömmer alla såna bekymmer då man kliar han ett tag på ryggen ; )

Kommentarer

  • Ramona säger:

    MEN DU DÅ!! Hur fint har inte du det hemma hos dig! Fast nu var det ju trots allt garderoben vi pratade om. haha Men ville bara säga det. I like your style :) Krya på dig !! :D

    2011-04-14 | 19:18:24
    Bloggadress: http://ramonaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: