L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

GRATIS FOTOGRAFERING!/ Muskelfotning snart!=)

Kategori: Allmänt

 Malin ska hjälpa mig att fota mina framsteg med kroppen hädanefter! Kommer Fota ca 1 gång i månaden tänkte jag hädanefter så håll utkik! ; )


       Malin lottar ut en gratis fotografering värde ca 1,000:- om man går in på sidan
                                       http://www.m-photo.nu/
Någon av dom ca 150-230 läsare om dagen här borde väl kunna klicka in & kika iaf?=) Kan ju vara en kul grej till familjefoton, klassfest, balbilder, studiofoton på sig tsm med sin vovve eller annat? m.m.

                                             Gratis är gott ju för tusan folk!! =)


Idag är de den 15:e april och de innebär att de är sista dagen på utlottningen av en gratis fotografering värde ca 1000:- hos M-Photo!

Boden och Luleå Kommun utan reseersättning.
Bor du i Norrbotten och ändå vill få gratis fotograferingen går de bra att betala resekostnaderna 20:-/milen.

För er som finns i Stockholm centralt finns de möjlighet till fotograferingen mellan den 5-10 maj då jag befinner mig i Åkersberga under den perioden.

Fotopaketet:

30 min – 1h fotografering
5-10 digitala bilder lederade på en skiva

Du får sedan välja ut en eller flera bilder som kommer att publiceras i portfolion på M-Photo.

Digitala bilder får användas för privat bruk,vid publicering ska alltid m-photo.nu anges.

Så skynda nu och anmäl er!
maila på [email protected]!

Tävlingen avslutas 20,00 ikväll!

                                            

Kommentarer


Kommentera inlägget här: