L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Fotografering

Kategori: Allmänt



Började dagen med att baka bröd igen & göra en fruktsallad på mango,hallaon,björnbär,banan & lite annat smått & gott. Sen kom MAlin förbi & åt frukost med oss! Småsurrat & haft det trevligt. Hon ska iväg & fota i Luleå så innan det så tog han lite foton på mig när jag spänner "musklerna"... haha Före foton som INTE kommer publiceras förrens om någon månad då jag gått ner lite så man ser resultat! ; ) 

   
Malins & mitt tycke om denna dag=)   Höger: Mina nya som jag SKA KOMMA I!! Vänster: dom jag får dras med nu. Lite för stora men dom ramlar inte av iaf. Suck.. Ser ni skillnaden? Wish me luck. XS på dom till vänster känns mer som XXXXXS

Fortfarande sjuk. Håller på att bli tokig. Springer omkring hela tideni lägenheten men ska försöka läsa böckerna jag lånad igår. Tydligen använde sig Therese av den boken när hon pluggar på LTU av samma bok "Näringslära för högskola" så det kan ju inte vara en icke-tillförlitlig bok iaf. GREAT!

Valet & kvalet om jag skulle åka på gymmet & bbara köra styrke idag. Har kvar biceps, triceps & rygg ju. Men vet ju att dte är lika bra att vänta helt ut.

Trevlig söndag gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: