L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Form Check / Ryggbilder !

Kategori: FORM-CHECK

Anonym om Never lose your grip..Don't trip , don't fall, you lose it all:
bilder när du spänner är bättre än allt påsk godis i hela världen:) mer sånt ;)

Hehe Fan så gulligt !=) Jaha ja det är väl bara göra som jag blir tillsagd. (kolla längre ner)

Moster var förbi imorse efter morgonpromenaden & åt frukost jag skulle lära henne hur en bra frukost ser ut så jag gjorde Havregrynsgröt med krossade linfrön i. frukter, smoothies allt möjligt ägg osv så hon fick se :) Var & körde Rygg med Freja (blogg på länken)  från luleå nyss. Det är hennes område om vi säger så!=) Eftersom det var första gången vi träffades & sen dessutom träna tsm så blev det ju en del småsnack mellan övningarna så det blev inte så mkt svett men roligt med andra övningar. kommer definitivt köra en av dom hädanefter! Sen började jag öva på chins HAHA! 

Bild på Frejas rygg. Vi stod & jämförde på gymmet & höll på. Tror inte folk på Step In i Boden är så vana sånt så det blev nog en del blickar men jag skiter i vilket. Jag är där för att få resultat sen som folk stör sig så fine. Vi  stod ju inte & poserade utan jämförde hur utvecklade en del muskler var. (Eller ja snarare hur utvecklade hennes var haha) Jag har alldelens för mkt fett.. Måste ta tag i det bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: