L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Dagens: kost, träning, gårdagens pass

Kategori: Allmänt

                                               DAGENS KOST

Frukost 07:20
: 3 äggvitor + fullkornsflingor+ nötter,mjölk,jordgubbar
Mellis   10:00: Kvarg + bär
Lunch   13:15: Havregrynsgröt + krossade linfrön, banan,mjölk
Mellis   15:45: 1 äpple, 4 st cashew nötter naturella
Middag 18:00: Lax + Wokade grönsaker, 2 msk parboiled
Innan träning: Taurine + PRE-workout
TRÄNING 19:00
Efter träning: Aminosyror BCAA+EAA

Havregrynsgröt pga tidsbrist & matlådorna tog slut igår. Måste göra nya idag.


                                               GÅRDAGENS PASS

Gårdagens pass med Niklas gick bra faktiskt trodde inte att jag skulle klara ngt men se på fan!, Har träningsvärk i bröstet som vanligt, får alltid träningsvärk där. vi provade på en del nya övningar som var lite knepiga & tekniker. Finputsade på lutningen och mina axlar som vill åka på olika höjder osv. Beror på att jag är olika stark i dom. Effektivt HIT pass med bröst & axlar på 60 min !

Vi pratade lite om min vikt också & hu jag ser på mig själv nu. Har fortfarande svårt att acceptera/finna mig i den. Har så svårt att välja vilken väg jag vill gå i träningen...

                                                       Dagens pass

Dessa fruktade ben!  Idag ska det plågas ben !! Niklas skulle va på gymmet idag & under hans luckor skulle han kontrollera mina tekniker där pga mina ryggproblem. Det är just benpassen som ställer till det för ryggen. Så blir nog inga knäböj alls. Är alldelens för stel dessutom konstaterade vi igår.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Sara. Hur får jag sån där mage som du har? Vad har du gjort för övningar? Annars vet jag, maten maten maten. Det e som det jag måste träna pÅ:) Fan va snygg du e! KRAM

    2011-04-27 | 13:29:55
    Bloggadress: http://lajsaminelli.blogg.se/
  • Ann-Helen säger:

    jobba på med träningen, men jobba lika mycket med skallen. Det är ju där allt sitter när det gäller hur man ser på sig själv. Säg högt för dig själv minst 3ggr/dag. "Fan vad jag är grym! Jag är snygg, jag är bäst!!" För det är ju precis det du är!

    2011-04-27 | 15:23:58

Kommentera inlägget här: